Сайт-портфоліо вчителя початкових класів Марієнко Людмили Миколаївни   



Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [7]
Вчительська сторінка [77]
Нормативно-правова база [11]
Для вас, батьки! [2]
Привітання [1]
Технологія інтерактивного навчання [23]
День народження
Міні-чат
Експрес-уроки
Методичний портал
Виховна робота

«Методичний портал»

Корисні посилання
Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов
Банк Интернет-портфолио учителей

Сайт зареєстровано
Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів
Банк Интернет-портфолио учителей Сайт-портфоліо "Педагогічна скарбничка"
Міксіке
Інфотека
МегаЗнайка
-->
Це наше і це твоє
Червона книга
Червона книга України
Генератор ребусів
Акваріум
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 121
Показано матеріалів: 101-110
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 »

Про строки, форми, зміст і підготовку державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2013/2014
Нормативно-правова база | Переглядів: 406 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 13.02.2014 | Коментарі (0)

Як правильно організувати роботу учнів на уроці за технологіями ЧПКМ, що треба знати вчителю та учням, яких правил слід дотримуватися
Вчительська сторінка | Переглядів: 579 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

Критичне мислення – це вміння активно, творчо, індивідуально сприймати інформацію, оптимально застосовувати потрібний вид розумової діяльності, різносторонньо аналізувати інформацію, мати особисту, незалежну думку та вміти коректно її відстоювати, уміти застосовувати здобуті знання на практиці.
Вчительська сторінка | Переглядів: 460 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

Програма з української мови приділяє велику увагу словниковій роботі, результатом якої є розвиток мовлення дітей, підвищення їхньої грамотності. Одне з головних завдань уроків мови є формування та розвиток уміння школярів грамотно використовувати слова в усному та писемному мовленні. 
Технологія інтерактивного навчання | Переглядів: 444 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

Робота в парах є різновидом роботи в малих групах. Вона дозволить учням оволодіти вміннями висловлюватися та активно слухати. Як організувати роботу учнів у парах 
Технологія інтерактивного навчання | Переглядів: 453 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

 Як оцінювати роботу учнів під час проведення інтерактивних занять, як підтвердити, що учні справді набули необхідні знання, уміння і навички, сформували у себе значущі для сучасного життя цінності та професійні компетентності. Ці важливі проблемні питання спонукають педагогів, які застосовують інтерактивні технології, переосмислювати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Наприклад, у інтерактивному навчанні важливими є такі вміння, як здатність відстоювати свою думку чи аргументувати свою позицію під час дискусії або дебатів. Отже, оцінювання повинно базуватися саме на цих важливих уміннях, а не лише на оцінюванні здатності учня запам’ятовувати та відтворювати фрагменти інформації. Разом із застосуванням традиційних методів оцінювання рівня навчальних досягнень учнів шукають також альтернативні підходи до вирішення цього питання.
Технологія інтерактивного навчання | Переглядів: 355 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

Навчальна співпраця в групах - це така форма роботи, яка ґрунтується на спільній роботі учнів і сприяє гуманізації відносин між учителями й учнями.
Знайдіть відповіді на свої питання: як правильно організувати роботу учнів у групах? На що необхідно звернути увагу? Яких помилок можна уникнути? Як оцінити роботу учнів у групі?
Технологія інтерактивного навчання | Переглядів: 369 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

Інтерактивна вправа – центральна частина уроку, яка має займати близько 50–60 % часу, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку. Обов'язковою є така послідовність і ре­гламент проведення інтерактивної вправи
Технологія інтерактивного навчання | Переглядів: 370 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ – така організація навчального процесу, за якої неможлива неучасть у процесі пізнання:  кожен учень має конкретне завдання, за виконання якого він повинен публічно прозвітувати;  
від діяльності кожного учня залежить якість виконання поставленого перед групою завдання.
Технологія інтерактивного навчання | Переглядів: 371 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

Класифікація форм і методів інтерактивного навчання (за О.Пометун, Л.Пироженко) та основні принципи інтерактивної діяльності на уроці.
Технологія інтерактивного навчання | Переглядів: 392 | Додав: Ludmilamarienko | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

Форма входу

Гостю! Я рада Вашому візиту на сайт. Увійдіть під своїм іменем або зареєструйтеся.
Сьогодні
Котра година?
Режим роботи
І семестр - з 1 вересня по 30 грудня; ІІ семестр - з 10 січня по 31 травня
Важливо
Осінні - з 29 жовтня по 13 листопада; зимові - з 31 грудня по 9 січня; весняні - з 1 квітня по 9 квітня
До свята
Осталось...
Ми відпочиваємо
Наш клас
Пошук
Що читати?
Методичний портал
Свята, події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
...
Календар України
Погода
Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
КРИНИЧКА
Презентації для дітей
Початкова школа
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
 Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни
поурочные, гдз, учебники ДРУЖБА
Школярики
Моя кнопочка

НАЗВАНИЕ