Сайт-портфоліо вчителя початкових класів Марієнко Людмили Миколаївни   



Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [11]
Вчительська сторінка [43]
Календарне планування [6]
Математична скринька [34]
Словникова скарбничка [44]
Читання [56]
Природознавство [33]
Громадянська освіта [8]
Основи здоров'я [8]
Інформатика [3]
Образотворче мистецтво [3]
Виховна робота [8]
Святкуємо разом [28]
Конкурси [10]
Презентації [54]
Тренажери [2]
Перший раз у перший клас [39]
Для вас, батьки! [39]
Для вас, любі діти! [13]
Фізхвилинки [32]
День народження
Міні-чат
Експрес-уроки
Методичний портал
Виховна робота

«Методичний портал»

Корисні посилання
Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов
Банк Интернет-портфолио учителей

Сайт зареєстровано
Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів
Банк Интернет-портфолио учителей Сайт-портфоліо "Педагогічна скарбничка"
Міксіке
Інфотека
МегаЗнайка
-->
Це наше і це твоє
Червона книга
Червона книга України
Генератор ребусів
Акваріум
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Головна » Файли » Вчительська сторінка

Дежавна підсумкова атестація 2016р. 4 клас
27.02.2016, 20:10
Проведення ДПА в початковій школі у 2016 році (4 клас) Державна підсумкова атестація у початковій школі в 2015/2016 році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та наказу МОН України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти y 2015/2016 навчальному році». Державна підсумкова атестація у початковій школі проводиться з 12 по 21 травня 2016 року з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики. У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета. Атестація результатів навчання з української мови учнів, які почали вивчати її в поточному навчальному році, здійснюється за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють. Атестація з кожного предмета проводиться письмово y формі підсумкових контрольних робіт. Контрольні роботи проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових. На проведення контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок): 5 хв. — на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання і 35 хв. — на її виконання. Тексти підсумкової контрольної роботи вчитель записує до початку уроку на дошці або заздалегідь друкує на окремих аркушах і перед уроком роздає кожному учневі. Оцінювання підсумкових контрольних робіт здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджених наказами МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», та Інструктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист МОН України від 28.01.2014 №1/9-74). Додаткові підсумкові контрольні роботи у 4 -х класах не проводять. Зміст завдань для підсумкових контрольних робіт формується відповідно до державних вимог щодо рівня загальноосвітньої підготовки учня, визначених чинними навчальними програмами для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Завдання для підсумкових контрольних робіт розробляються методичним об'єднанням учителів (кафедрою) початкових класів загальноосвітнього навчального закладу (вчителем початкових класів у школах з малою наповнюваністю учнів). При підготовці завдань для підсумкової контрольної роботи необхідно враховувати такі аспекти: перевірці підлягає навчальний матеріал, що вивчався учнями впродовж навчання в початковій школі; контрольна робота повинна містити завдання різних рівнів складності; кількість і обсяг завдань мають бути оптимальними для виконання впродовж часового проміжку, відведеного на контрольну роботу; тестові завдання бажано формулювати в одному стилі: або у формі запитання, або спонукання; завдання для проведення підсумкової контрольної роботи готують у двох рівноцінних варіантах (окрім текстів для диктанту). Особливості змісту контрольної роботи з української мови Зміст контрольної роботи може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителів). І комбінація контрольної роботи з української мови формується з тексту для диктанту або списування (з пропущеними орфограмами) для виявлення правописних умінь і завдань до тексту: творчого - на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь та завдань для перевірки мовних знань.
Категорія: Вчительська сторінка | Додав: Ludmilamarienko
Переглядів: 441 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Гостю! Я рада Вашому візиту на сайт. Увійдіть під своїм іменем або зареєструйтеся.
Сьогодні
Котра година?
Режим роботи
І семестр - з 1 вересня по 30 грудня; ІІ семестр - з 10 січня по 31 травня
Важливо
Осінні - з 29 жовтня по 13 листопада; зимові - з 31 грудня по 9 січня; весняні - з 1 квітня по 9 квітня
До свята
Осталось...
Ми відпочиваємо
Наш клас
Пошук
Що читати?
Методичний портал
Свята, події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
...
Календар України
Погода
Друзі сайту
Школьный дворик Рудаковой Лидии Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
КРИНИЧКА
Презентації для дітей
Початкова школа
 Сайт учителя П’ятих Олени Іванівни
 Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни
поурочные, гдз, учебники ДРУЖБА
Школярики
Моя кнопочка

НАЗВАНИЕ