 |
| Меню сайту
| |
|
 |
 |
| Категорії розділу
| |
|
 |
 |
| День народження
| |
|
 |
 |
| Міні-чат
| |
|
 |
 |
| Кейс 2
| |
|
 |
 |
|
| |
Кейс 3 |
 |
 |
| Кейс 4
| |
|
 |
 |
| Статистика
| |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
 |
 |
| Підтримка сайту
| |
|
 |
|
 | |  |
|
У категорії матеріалів: 23 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ – така організація навчального процесу, за якої неможлива неучасть у процесі пізнання: кожен учень має конкретне завдання, за виконання якого він повинен публічно прозвітувати; від діяльності кожного учня залежить якість виконання поставленого перед групою завдання.
|
Класифікація форм і методів інтерактивного навчання (за О.Пометун, Л.Пироженко) та основні принципи інтерактивної діяльності на уроці.
|
Суть інтерактивного навчання в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання, де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами процесу, розуміють, що вони роблять.
|
Матеріал представлений у вигляді структурної таблиці, в якій розкрито зміст і методичне наповнення кожного етапу інтерактивного уроку з врахуванням його типу і дидактичної мети. Таблиця допоможе і молодому вчителю, і досвідченому педагогу при конструюванні уроку.
|
Типи завдань для парної і групової роботи
|
| |
 | |  |
|
 |
| Форма входу
| |
Гостю! Я рада Вашому візиту на сайт. Увійдіть під своїм іменем або зареєструйтеся.
|
 |
 |
| Котра година?
| |
|
 |
 |
| Свята, події
| |
|
 |
 |
| Режим роботи
| |
І семестр - з 2 вересня по 20 грудня;
ІІ семестр - з 13 січня по 30 травня |
 |
 |
| Блог "Капітошки"
| |
|
 |
 |
| Мої вправи
| |
|
 |
 |
| Моя сторінка
| |
|
 |
 |
| Цікаві аркуші
| |
|
 |
 |
| Погода
| |
|
 |
 |
| Друзі сайту
| |
|
 |
|