Сайт-портфоліо вчителя початкових класів Марієнко Людмили Миколаївни   



Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [7]
Вчительська сторінка [84]
Нормативно-правова база [11]
Для вас, батьки! [2]
Привітання [1]
Технологія інтерактивного навчання [23]
День народження
Міні-чат
Експрес-уроки
Кейс 2

Кейс 3
Кейс 4
Інфотека
МегаЗнайка
-->
Червона книга
Червона книга України
Генератор ребусів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Головна » Статті » Технологія інтерактивного навчання

Завдання і структура дослідницьких уроків

Метою дослідницьких уроків є отри­мання навчальної інформації з першоджерел, розвиток спеціальних умінь і навичок.

 

Завдання дослідницького уроку

1. Опис природничих знахідок, предметних малюнків, фоторепродукцій, муляжів тощо.

2. Складання характеристик природних зон, груп рослин, тварин, об’єктів охорони природи, природних явищ тощо.

3. Проблемне вивчення певної теми, позиції дослідників щодо неї. 

4. Заняття з аналізу науково-популярних джерел, документальних матеріалів, художньої літератури.

 5. Опрацювання статистичних даних, складання таблиць тощо.

 Основні принципи організації дослідницького уроку

1. За два тижні до уроку вчитель оголошує тему уроку і дає кільком учням опрацювати різні за точками зору публікації, що розкривають по-різному одну й ту саму тему.

2. Кожний зцих учнів виступає в класі перед своїми товаришами, називаючи джерело.

3. Решту учнів об’єднано у кілька груп, кожна з яких має власне завдання (наприклад, з чим у виступі можна погодитись, а що викликає негативне ставлення).

4. Другу частину уроку проводимо у формі активного обговорення, що вимагає від учнів дослідницьких навичок.

 

Основні правила дослідницького уроку

 1. Тема такого уроку визначається вчителем, виходячи з того, що вона викликає різні думки серед дослідників.

 2. Всі учні класу включаються в роботу на уроці, пасивних немає. 

 3. Під час проведення такого уроку необхідно виробити його регламент, що полегшить роботу вчителя й учнів.

 4. Така форма уроку дозволяє всім учням класу ознайомитись із різними поглядами на проблему набагато ефективніше, ніж це можна зробити під час звичайного уроку. 

Структура дослідницького уроку

1-й етап: На цьому етапі обираються учні з різними поглядами на проблему і заслуховуються їх повідомлення чи міркування, решта учнів об’єднана у групи, кожна з яких має власне завдання; в результаті його виконання в учнів з'являються дві таблички

2-й етап. Дискусія. На аркуші паперу учні по черзі записують аргументи. В результаті виходить табличка, третя за урок.

3-й етап. Узагальнення й систематизація результатів уроку. Домашнє завдання.

Джерело : http://metodichka.at.ua/

Категорія: Технологія інтерактивного навчання | Додав: Ludmilamarienko (26.08.2014) E W
Переглядів: 434 | Теги: методи, Інтерактив, Навчання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Гостю! Я рада Вашому візиту на сайт. Увійдіть під своїм іменем або зареєструйтеся.
Котра година?
Режим роботи
І семестр - з 1 вересня по 30 грудня; ІІ семестр - з 10 січня по 31 травня
Важливо
Осінні - з 29 жовтня по 13 листопада; зимові - з 31 грудня по 9 січня; весняні - з 1 квітня по 9 квітня
Наш клас
Ми відпочиваємо
Блог "Капітошки"
Цікаві аркуші
До свята
.
Пошук
Що читати?
Методичний портал

«Методичний портал»

Свята, події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Друзі сайту
Сходинки до вершин знань
Перша сходинка школяра
КРИНИЧКА
Презентації для дітей
 Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни
ДРУЖБА
Моя кнопочка

НАЗВАНИЕ