Фрагмент уроку при вивченні частин мови у 3 класі. Розроблені завдання, які наповнені українознавчим змістом, а саме природа України. Завдання розроблено відповідно до діяльнісного підходу, передбачено парну і групову взаємодію учнів у класі. Вправа «Генератор ребусів», робота з тлумачним словничком, стратегія «Читання з позначками», вправа «Заповніть таблицю «Поміч»», вправа «Джигсоу», вправа «Сенкан».
Конспект уроку з різноманітними завданнями та вправами, іграми. Цікаві завдання дають можливість дітям та вчителю перевірити знання по вивченій темі, готовність самостійно працювати, мати власну думку, обґрунтовувати її, навички самоконтролю та самооцінки. Вчать правильно висловлюватись, аналізувати, узагальнювати, робити висновки, виховують прагнення до знань, любов до читання, цікавість до дитячої книги.
Розробка святкового уроку. Мета: формувати позитивну навчальну мотивацію, соціальну зрілість, розвивати зв`язне мовлення, довільність, дати загальне уявлення про навчання у школі.
Повна розробка тематичного уроку. Усний журнал. Зупинки "Хто вони герої сучасності?", "Асоціації «Герої», "1000 слів вдячності", "Хвилина мовчання", "Жахливе слово «війна»", "Робота з прислів’ями", "Після перемоги я…".
Мета: поглибити розуміння учнями подій та змін, що відбулися в Україні за останні 1000 днів; сформувати патріотичні почуття та гордість за країну і її героїчний народ; розвинути почуття єдності, підтримки, відповідальності за майбутнє країни; підтримати емоційний стан дітей, допомогти висловити переживання і зміцнити віру у майбутнє.
Розробка першої зустрічі з майбутніми першокласниками. Містить вправи, ігри, загадки. Допоможе вчителю провести цікаво час з майбутніми школяриками поза межами школи, парку чи у класі. Ігри «Хоровод знайомств», «Мікрофон», «Я – не я!», «Коні – зайчики – чаплі», «Світлофор», «Навпаки», "Ось так!», «Четвертий зайвий», «Ти котись веселий м’ячик» та вправи «Сердечне коло», «Чарівний капелюх». Діткам обов'язково сподобається перша зустріч з учителем.
Розробка до першого уроку на тему "З Україною в серці". Урок побудований у формі мандрівки. В урок включено метод "Гронування, асоціативний кущ. Діти пригадають державні та народні символи, прислів'я, пограють в гру, Так чи ні", складуть пазли, дадуть відповіді бліц-турніру, створять буклет «Я бажаю Україні».